Review Mac Mehr

Hey guys,

Vandaag eindelijk weer een artikel. Ik merk dat ik moeite heb met structuur op mijn blog ik vind het namelijk heel moeilijk om school etc met mijn blog te combineren en vaak komt er maar één keer per twee weken een artikel online en dat vind ik veel te weinig! Ik ga proberen om elke week één ( of meer ) artikelen op mijn blog te plaatsen.

Nu snel verder met de review! Ik had nog een oude bijenkorf bon van sinterklaas en besloot om daarmee mijn tweede  Mac lipstick te kopen. Lees je verder?

Ik was ( weer ) met mijn nicht Christine in de Bijenkorf because she is the pro 😉                  En er waren zoveel mooie lipsticks, maar ik wist van tevoren al dat ik voor een roze nude wou gaan. Ik was een beetje aan het twijfelen tussen Mehr en Twig, maar uiteindelijk koos ik toch voor Mehr omdat die iets rozer is.

DSC_0237~2

Iedereen kent de hulst van Mac toch wel?? Simpel, maar toch chic!

DSC_0248~2

Mac Mehr is echt de perfecte roze nude voor mij, hij is niet té roze of té koel, maar gewoon perfect. Mac Mehr is matte en dat blijft dus heel lang om je lippen zitten dat vind ik echt een heel groot voordeel.

DSC_0263~2

Ik ben zo gek op deze lipstick! En ik heb hem zelfs al een keer naar school opgedaan dus hij is ook school proof! Na de lunch zat de lipstick er nog steeds op dus hij blijft zo’n 4 uur zitten en met een lippotloodje zelfs nog langer.

 

 

3 Replies to “Review Mac Mehr”

Geef een reactie

