New Monki Den Haag+shoplog

Hey,
Ik was donderdag 10 maart bij de opening van de Monki in Den Haag. En het leek me wel leuk om als extra artikel jullie wat sfeerfoto’s te laten zien + een shoplog van wat ik daar gekocht heb. Zijn jullie benieuwd naar de nieuwe Monki en wat ik daar gekocht heb? Lees dan verder.

Toen ik de Monki binnen kwam was ik eerst een beetje teleurgesteld (niet in de versiering en de winkel zelf) maar in de kleding ik vond het allemaal een beetje standaard, maar hoe verder ik de winkel inging hoe leuker het werd!

De winkel zelf is al de moeite waard! Buiten hingen er al ballonnen en de letters van de Monki zijn leuk verlicht.

DSC_0324~2.jpg

 

In de winkel hangen aan het plafond gekleurde slingers en de ‘poppen’ in de winkel hebben ook hele leuke setjes aan. Ik vond de sieraden afdeling wel een beetje tegenvallen, want ik hoopte om nog wat leuke zilveren ringetjes te vinden, maar die waren er niet echt. WΓ©l heb je een uitgebreide brillen collectie ( hele leuke en goedkope zonnebrillen bijv voor vakantie! )

 

DSC_0323~2.jpg

 

DSC_0321~2

Nu gaan we door naar de geshopte items! woopp!

Als eerste kocht ik een simpel zwart shirt met de tekst: Love more, hate less. Ik vind de tekst al heel leuk en het shirt doet me een beetje denken aan zo’n Amerikaans Baseball shirtje. Hij was er niet meer in mijn maat dus kocht ik hem in maat M hij zit daardoor iets losser, maar dat vind ik niet heel erg en waarschijnlijk krimpt die ook een beetje in de droger haha. Dit shirt was 10,00.

DSC_0312~2.jpg

Ik kocht nog een ander zomer shirtje bij de Monki en die vind ik ook heel leuk. Dit shirt is wit en heeft lange mouwen hij is wel basic maar hij heeft twee gaten bij de schouders dat geeft een leuk effect. Dit shirt was 15,00.

DSC_0318~2

 

Ze hebben bij de Monki echt hele leuke en schattige sokken met allerlei verschillende printjes, van sushi- tot aardbei sokken. En ik koos voor AVOCADO sokken, want ik hou van avocado! Deze grappige sokken waren 4,00.

DSC_0330~2

Dit was mijn (extra) artikel van deze week! Ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterliet en laat weten wat je van Monki vind en van mijn geshopte items.

xoxo Wendy

 

 

 

 

 

Geef een reactie

