‘IK’ book review

Hi Guys,

Vandaag mijn eerste boek review, YAY. Ik had voor mijn verjaardag van een vriendin van mijn moeder een Bruna cadeaukaart gekregen en vandaag was ik met Heleen in de Bruna en kocht ik dit boek. Het ‘IK’ boek is een interactief boek met veel vragen over jezelf en waarbij je uiteindelijk veel over jezelf te weten komt! Lees snel verder…

De kaft ziet er al leuk en schattig uit, het is mintgroen en de titel en overige teksten op de kaft zijn glanzend zwart.

‘IK is een boek, dat je uitnodigt om je leven en je huidige jij onder de loep te nemen’

‘In dit boek kun je alles kwijt zónder consequenties’

Dit zijn een paar citaten die op de achterkant van dit boek staan, klinkt leuk toch?

DSC_0384~2.jpg

Het boek is ingedeeld in drie categorieën: Het verleden, het heden en de toekomst. Op de foto hierboven zie je wat vragen uit de categorie het verleden. De vragen in het verleden gaan dus over vroeger, zo heb je vragen zoals: Wie je beste vriendin was toen je opgroeide en moet je een lijst invullen met landen die je bezocht heb. En nog veel meer.

Het heden gaat over je leven nu. En daar kun je vragen verwachten zoals: Wat is je belangrijkste bezit? En wie is op dit moment de grappigste persoon die je kent?

De toekomst gaat over later en je dromen. De meeste doe-dingen heb je in deze categorie. Je vind hier lijstjes voor bucket lists en veel leuke en grappige afvink bladzijdes.

 

DSC_0386~2

Ik vind het boek zooooo leuk!! Ik hou ook al bijna 4 jaar een dagboek bij, maar dit vind ik ook heel leuk en vernieuwend. Het is vrolijk en er staan leuke vragen én creatieve opdrachten in. Ik denk dat dit boek ook  heel leuk is om te bewaren en het later dan terug te lezen. Het boek is te koop bij diverse boekenwinkels, maar ook op bol. En kost maar 12,99.

xox Wendy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

