25 Facts about me

Haiii,

Vandaag een persoonlijk artikel! In dit artikel deel ik 20 feitjes over mezelf. Ben je benieuwd wie er achter Wendylooks schuilt? Lees dan verder.

  1. Ik vind de Titanic echt zo’n goede film en moet daar nog steeds elke keer om huilen als ik die film zie ( ik huil sowieso om heel veel films, zelfs bij de smurfen 2 tjaaa..)
  2. Sushi is life. Ik kan zo blij worden van goede sushi, de dragon roll is mijn favoriet.
  3. Als je mij net leert kennen kan ik wel een beetje verlegen overkomen, maar als je mij langer kent weet je dat ik eigenlijk best wel druk kan zijn.
  4. Ik hou van lachen en lach ook best wel hard ( vriendinnen kennen de struggle )
  5. Ik pak altijd ongeveer een maand van tevoren mijn koffer in voor vakantie gewoon omdat ik dan al heel erg uitkijk naar de vakantie, maar ik raad het je niet aan want het is heel onhandig.
  6. Ik heb echt op zoveel sporten gezeten meer dan 10 en dat variërde van ballet tot jiu jitsu.
  7. Ik zit op een sportschool en dat bevalt me heel goed.
  8. Mijn lievelings winkel is de pull & bear.
  9. Ik ben best wel lang namelijk 1.78 soms best wel vervelend.
  10. Ik ben gek op avocado!
  11. Ik ben in groep 4 blijven zitten
  12. Mijn twee beste vriendinnen ken ik al bijna 8 jaar.
  13. Ik heb van mezelf lange wimpers, maar vond dat vroeger heel lelijk en ik wilde ze zelfs afknippen ( gelukkig niet gedaan )
  14. Ik heb een broertje van 11 jaar.
  15. Ik heb sinds gisteren een tweepersoonsbed zo chill!
  16. Ik spaar voor een taalreis naar LA.
  17. Ik heb een angst voor haaien.
  18. Ik kom heel vaak te laat echt een slechte gewoonte oeps..
  19. Loveeee bagels and beans en de ijskoffie die ze daar verkopen.
  20. Ik raak heel vaak dingen kwijt en vind ze dan op hele rare plekken.
  21. Ik ben half-Peruaans.
  22. Ik vind ‘Lente’ zo’n mooie naam.
  23. Ik doe één keer per maand een vegetarische challenge en dat houdt dus in dan ik dan een week vegetarisch leef.
  24. Ik houd van YouTube filmpjes kijken.
  25. Ik wil graag meedoen aan The Voice Kids, maar ik kan niet zingen #fail

IMG_20160416_162311

Dit waren dan 25 random facts about me! Ik hoop dat jullie nu meer over mij te weten zijn gekomen en misschien wel dingen herkennen. Laat dat dan zeker even achter in de reacties!

x Wendy

Geef een reactie

