Review: salted caramel palette♥

Hallo mensen!

Vandaag eindelijk weer een make up review en niet zomaar van een basic palette, maar van het nieuwe ‘I heart make up salted caramel palette!'( een hele mond vol haha ) Ik ben heel erg verrast door dit palette, maar positief verrast of niet? Lees verder!

Ik was in de Kruidvat en zat weer rond te snuffelen bij de make up afdeling, toen ik plotseling dit palette tegen kwam ik zag ook de roze variant genaamd Pink Fizz, maar de oogschaduws van het Salted Caramel palette spraken mij toch iets meer aan.

De verpakking spreekt voor zich. Het is een chocolade reep. Er zijn meerdere i heart make up chocolade paletten zo heb je melk, wit, puur en nu dus ook de nieuwe aardbei en gezouten karamel ze zien er allemaal hetzelfde uit maar hebben andere kleuren. De gezouten karamel is melk bruin, maar de ‘vulling’ die over het pallete loopt is karamel kleurig dat maakt dit palette dus anders.

IMG-20160419-WA0033~3

Ik had het eerst helemaal niet door, maar de oogschaduws ruiken naar vanille-kokos. Ik vind het het palette wel bijzonderder maken, maar persoonlijk vind ik het een beetje een chemische geur.

IMG-20160419-WA0017~2

Awhhh, wat een mooie kleuren! Zoveel variatie, dus je kan er heel veel verschillende looks mee maken van smokey eye tot een nude look. Er zitten 14 oogschaduws in en de twee grote vakjes zijn bedoeld voor highlighter.

IMG-20160419-WA0028.jpg

Guys, in het echt is het nog mooier, maar kijk hoe goed het pigment is! Ik heb op mijn arm steeds maar één laagje aangebracht, maar je kunt het natuurlijk nog opbouwen dan heb je nog meer pigment. De oogschaduws blenden makkelijk en hebben een fijne structuur alleen de glimmende roze kleur is een beetje korrelig.

IMG-20160419-WA0028~2~2

Natuurlijk heb ik er ook een look mee gemaakt. Ik besloot om voor een hele basic en neutrale look te gaan die bijvoorbeeld ook nog kan voor school of werk. Ik heb de 2e oogschaduw van de eerste rij op mijn oog aangebracht en de 5de kleur van de tweede rij in mijn crease en in mijn binnenste ooghoek heb ik de onderste highlighter gebruikt.

IMG-20160419-WA0008~2

Ik ben dus heel positief verrast door dit pallete en hij was maar 7,99. Ik denk wel dat hij maar tijdelijk te koop is dus ren snel naar de Kruidvat!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en laat zeker een reactie achter wat jij ervan vind.

xoxo Wendy

 

 

 

 

Geef een reactie

