Wishlist.

Heey guys,

Hier kom ik weer met mijn standaard praatje; ik had het weer te druk om te bloggen, sorry. Maar kijk, bloggen is een hobby van mij en ik blog dus wanneer ik er zin in heb en ik wil niet vast zitten aan een vaste dag of tijd, want als ik dat jullie beloof weet ik zeker dat ik dat niet kan nakomen doordat ik het simpelweg gewoon te druk heb. Ik moet hier echt aan werken, want nu post ik ongeveer een blogpost per drie weken en dat is gewoon schandalig, haha. Dus mijn nieuwe voornemen is MEER bloggen, en ik ga hier gewoon tijd voor vrij maken, because i love blogging!

Maar genoeg gekletst! Vandaag ga ik het hebben over mijn wishlist. December komt steeds dichterbij en dat betekent: Kerst en Sinterklaas! Dat is natuurlijk veel gezelligheid, maar ook cadeautjes. En stiekem houden we allemaal van cadeautjes. Dus vandaag deel ik met jullie mijn verlanglijstje en ik hoop dat jullie er inspiratie uit kunnen halen, Let’s go!

  • Mac soft&gentle. Ik schaam me een beetje, ik ben deels ook een beauty blogger en ik heb één van de populairste highlighters van dit moment niet in mijn bezit. Dus deze staat hoog op mijn wishlist, want wie wilt er nou niet shinen met Soft&Gentle?

iluminador-mac-soft-and-gentle

  • Het boek: achter gesloten deuren van BA Paris, ik was vandaag in een boekenwinkel en daar las ik de achterkant van dit boek, en wat maakte het me nieuwsgierig. Het gaat over een zogenaamd ‘perfect’ stel met een groot geheim. Ze zijn altijd samen en  de vrouw van het stel heeft tralies voor haar ramen, weird he? Ik ben dus heel benieuwd naar de afloop van dit verhaal en ga dit boek zeker vragen voor de feestdagen.

9789026336898

  •  Een lekkere hoodie, ik heb nog steeds niet de perfecte hoodie gevonden voor de herfst en wintermaanden, maar deze leuke van Amerika Today vind ik héél leuk dus die gaat op m’n lijstje.

america-today-cresty-hoodie-met-tekstopdruk-en-buidelzak.jpg

  • Een mooi sieraad van Anna+Nina. Ahh wat houd ik toch van dat merk, hun sieraden zijn eindeloos te combineren en er is zoveel keuze. Ik vind hun oorbellen echt heel gaaf, maar hun ringen en kettingen zijn ook echt mooi dus dat word lastig kiezen, maar ik weet sowieso dat ik iets van Anna+Nina wil hebben, i need it in my life!

red-coral-ring-earring-silver

  •  Iets van Lush, ik was een tijdje gewoon klaar met Lush ( ik wist niet eens dat dat mogelijk was ) , maar nu is Lush voor mij weer back. De kerst collectie van Lush ligt namelijk alweer in de winkels en er is een nieuwe lipscrub toegevoegd aan de collectie die naar cassis ruikt en Snow Fairy is weer terug, dus genoeg leuke producten! Ook vind ik de kerst pakketten van Lush heel leuk, die zijn heel schattig ingepakt en zitten vol met kerstige producten.

lush-snow-fairy-shower-gel.jpg

  • Oh my foodness kooboek. Als je de foodblog Oh My Foodness niet kent heb je een groot probleem. Zij maakt namelijk de lekkerste gerechten en zoete lekkernijen. Ik heb al meerdere recepten van haar uitgeprobeerd en steeds was het heerlijk. Dus haar kookboek wil ik graag in mijn bezit. Er is wel een probleem, haar kookboek bevat allemaal Guilty Pleasures, en ongezond eten is niet meer zo ‘hip’, maar who care’s? Ik heb twee healthy kookboeken en ik wil nu ook een fout kookboek. Dus dit kookboek wil ik ook erg graag.

SONY DSC

Dit was mijn ( bescheiden ) wishlist. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en er iets voor jezelf hebben kunnen uithalen. Het is niet dat ik alles van dit lijstje perse moet hebben, maar ik vond het gewoon leuk om wat dingen uit te zoeken die ik graag  zou willen hebben en wat ispiratie op te doen, misschien koop ik ook wel iets van het lijstje voor mezelf, hihi.

Laat een reactie achter wat er op jou wishlist staat, loves wendy xo

 

 

 

 

 

 

One Reply to “Wishlist.”

Geef een reactie

